REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

I POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep Internetowy aganatura.pl prowadzi sprzedaż artykułów spożywczych za pośrednictwem Internetu na podstawie niniejszego Regulaminu.
2. Sklep prowadzony jest przez Bożenę Karpiuk - Dereń prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Aga Natura Bożena Karpiuk – Dereń, ul. Głogowska 17B, 45-315 Opole, NIP: 7542140327.
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawartej z klientem. 
4. Z usług Sklepu mogą korzystać podmioty gospodarcze i osoby fizyczne.
5. Dane osobowe rejestrowane w sklepie Internetowym są zbierane i przetwarzane wyłącznie w celu realizowania działalności sklepu z zachowaniem wszelkich wymogów zawartych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz.U 1997nr133 po. 833) o ochronie danych osobowych.
6. Ceny towarów prezentowanych w sklepie podane są w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny nie zawierają kosztów przesyłki. Sklep wystawia paragony i faktury VAT. 
7. Cena towaru jest obowiązująca w chwili składania zamówienia przez klienta.
8. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian cen, towarów, które znajdują się w Ofercie do wprowadzenia nowych towarów oraz do usuwania towarów, do przeprowadzenia akcji promocyjnych oraz ich usuwania, a także do wprowadzania w nich zmian. 
9. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie Internetowej Sklepu, znajdujące się przy kupowanym towarze w chwili złożenia zamówienia.
10. Zdjęcia towarów umieszczane w Sklepie mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych cech produktu. 
11. Wszystkie dane, opisy i zdjęcia prezentowane w Sklepie Internetowym stanowią jego własność w rozumieniu przepisów o własności intelektualnej, a co za tym idzie nie mogą być kopiowane, rozpowszechniane i używane do celów handlowych czy prezentacji na innych stronach Internetowych bądź aukcjach bez zgody właściciela Sklepu. 
12. Sklep aganatura.pl nie łączy promocji i rabatów.
13. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, które obowiązuje od momentu publikacji na stronie Internetowej. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu , będzie obowiązywała wersja Regulaminu obowiązującego w chwili złożenia zamówienia.
14. Właściciel Sklepu może pozbawić klienta prawa do korzystania ze sklepu ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia przez klienta Regulaminu , w szczególności gdy:
a) klient podał dane niezgodne z prawdą , niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich, 
b) dopuścił się za pośrednictwem Sklepu naruszenia dóbr osób trzecich w szczególności dóbr osobistych innych klientów Sklepu, 
c) dopuści sie zachowań , które zostaną uznane przez właściciela sklepu za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię właściciela Sklepu.

II ZAMÓWIENIA 
1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych, pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru.
2. W celu wysłania zamówienia konieczne jest zaakceptowanie Regulaminu.
3. Zamówienia przyjmowane są przez 7dni w tygodniu przez 24 godziny za pośrednictwem sieci Internetowej. 
4. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje na skrzynkę e-mail wiadomość zawierającą potwierdzenie zamówienia.
5. Realizacja zamówienia następuje po dokonaniu przez Kupującego wpłaty za zakupiony towar, chyba że wybrana forma wysyłki stanowi inaczej. Możliwy odbiór osobisty w Opolu przy ul. Głogowskiej 17b, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym nr tel. +48 604550051.
6. Sklep zastrzega sobie prawo do prośby o potwierdzenie zamówienia i weryfikacji danych podanych przez klienta.
7. Zamówienie będzie zrealizowane , jeżeli towar jest dostępny w sklepie. W innym przypadku klient zostanie poinformowany i podejmie decyzję czy zrealizować niepełne zamówienie, czy anulować je, bądź czy zastąpić towar inną Ofertą. 
8. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, w przypadku , gdy występują błędy w opisie produktu, ceny bądź stanu magazynowego w sklepie.
9. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku , gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.


III PŁATNOŚCI I WYSYŁKA 
1. Klient ma do wyboru następujące płatności
a) przelewem na podany numer konta 67 1050 1504 1000 0092 0095 9378
b) osobiście 
c) za pobraniem
W przypadku wyboru płatności przelewem na konto, klient ma obowiązek dokonać wpłaty w ciągu 48h od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym razie zamówienie zostanie usunięte. 
2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawcy. 
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę. 
4. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firmy kurierskiej. 
5. Zamówień nie realizujemy poza granicami kraju. 
6. W przypadku płatności przelewem, realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu należności na rachunku bankowym sklepu.
7. Przesyłki dostarczane są tylko w dni robocze.
8. Czas realizacji wynosi do 7 dni kalendarzowych.
9. Za opóźnienia wynikające z działania firmy kurierskiej Sklep nie ponosi odpowiedzialności.

IV REKLAMACJE 
1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu (paragon fiskalny lub Faktura Vat).
2. W przypadku , gdy towar nie jest zgodny z umową, klient powinien odesłać towar wraz z opisem niezgodności na adres 45-315 Opole ul. Głogowska 17B.
3. Przesyłka z towarem podlegającym reklamacji powinna zawierać opis przyczyny reklamacji , okoliczności i datę ujawnienia wady i żądania (wymiana, naprawa czy zwrot gotówki) dane klienta wraz z numerem konta do przelewu.
4. W przypadku , gdy reklamacja zostanie uwzględniona i będzie wiązać się z wysłaniem towaru do klienta, koszty realizacji wysyłki ponosi Sklep.
5. W przypadku reklamacji nieuzasadnionej koszty związane z reklamacją pokrywa klient.
6. Sklep w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta , a gdyby to nie było możliwe , to poinformuje klienta o terminie w jakim reklamacja zostanie rozpatrzona. 

V ODSTĄPIENIENIE OD UMOWY

1. Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny , składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia towaru klientowi i wysłaniu go na adres 45-315 Opole ul. Głogowska 17B.
2. Zwracany towar musi być nienaruszony i kompletny wraz z opakowaniem i dowodem zakupu.
3. Zwracany towar należy zapakować , tak aby nie został uszkodzony w czasie transportu.
4. Koszt odesłania ponosi Klient 

VI ODMOWA PRYWATNOŚCI
1. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia. 
2. Klient na prawo do wglądu swoich danych i do ich korekty.
3. Klient ma prawo żądać usunięcia swoich danych z bazy sklepu. 

VII POSTANOWINIA KOŃCOWE 
1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i przepisy prawa polskiego.


Projekt i wykonanie  
Strona internetowa wykonana przez itDesk - agencja interaktywna Opole. Wszelkie prawa zastrzeżone.
  • Zgłoś błąd

    e-Mail:  *
    Opis błędu: *
    Adres:
     Wyślij kopię wiadomości do mnie
    * - pola wymagane 
  • Oceń stronę

    e-Mail:  *
    Grafika:
    Użyteczność:
    Treść:
    Co byś zmienił? *
    Adres:
     Wyślij kopię wiadomości do mnie
    * - pola wymagane 
  • Zapytaj o ofertę na stronie

    Imię i nazwisko: * Email: Telefon: *
    Treść: *
    Adres:
     Wyślij kopię wiadomości do mnie
    * - pola wymagane 
zgloś bląd na stronie

Zgłoś błąd

e-Mail:  *
Opis błędu: *
Adres:
 Wyślij kopię wiadomości do mnie
* - pola wymagane 
oceń stronę

Oceń stronę

e-Mail:  *
Grafika:
Użyteczność:
Treść:
Co byś zmienił? *
Adres:
 Wyślij kopię wiadomości do mnie
* - pola wymagane 
zapytaj o ofertę na stronie

Zapytaj o ofertę na stronie

Imię i nazwisko: * Email: Telefon: *
Treść: *
Adres:
 Wyślij kopię wiadomości do mnie
* - pola wymagane